• Zwroty i reklamacje

Zwroty

Według obowiązujących przepisów, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia towaru, klientowi przysługuje prawo do odstąpienia umowy bez podania przyczyny. Zwracany produkt nie może mieć śladów użytkowania, każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany. Produkt należy dostarczyć w oryginalnym opakowaniu w stanie nienaruszonym wraz z dowodem zakupu. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Formularz zwrotu - do pobrania
  1. Pobierz formularz zwrotu, wydrukuj go i wypełnij.
  2. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Dołącz fakturę i wypełniony formularz.
  3. Wyślij paczkę na nasz adres:  hejdzieciaki.pl ul. Widna 13/18 81-649 Gdynia
  4. W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
  6. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Reklamacje

Klient ma prawo do zareklamowania zakupionego tworu.

Formularz reklamacji - do pobrania
  1. Pobierz formularz reklamacji, wydrukuj go i wypełnij.
  2. Zapakuj produkt, który chcesz zwrócić w oryginalne opakowanie produktowe. Włóż go wraz z dowodem zakupu i uzupełnionym formularzem do pudełka.
  3. Zabezpiecz starannie paczkę tak, by nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu
  4. Wyślij paczkę na nasz adres:
Hejdzieciaki.pl
ul. Widna 13/18
81-649 Gdynia
tel: 501699569
  • Zastrzegamy, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub skierowanych do punktów odbioru (takich jak paczkomaty).
  • Po otrzymaniu przesyłki reklamacje postaramy się rozpatrzyć najszybciej jak to możliwe. W przypadkach losowych może to potrwać maksymalnie 14 dni roboczych. W zależności od sytuacji produkt zostanie wymieniony lub nastąpi zwrot środków.
  • W przypadku uznanej reklamacji Klientowi i decyzji o zwrocie kosztów, środki zostaną zwrócone niezwłocznie na konto podane przez klienta w wypełnionym formularzu.
  • Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji w przypadkach:
    • wyłącznej winy użytkownika
    • uszkodzenia mechanicznego
    • naturalnego zużywania się produktu
    • użycia produktu niezgodnie z instrukcją
Ważne! Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.